سفارش تبلیغ
صبا ویژن






  • ادبیات
    (چهارشنبه 85/4/21:: 7:19 عصر)
  • زهرا فرخزادنیا

    زیباترین ها برای تو .....

    1) سکوت دره از خشکی رود سرچشمه می گیرد ؛ دلم نمی خواهد فکر کنم تو نیز به علت خاموشی هایم سکوت می کنی . برایت دلتنگم و تو را  در همین لحظه می خواهم .

    ای تمامی بهانه ام برای زیستن ، نفس کشیدن و ... دریاب که بی قرار توام ای ودیعه ی مقدس اورمزد مهربان .

    2) شاید لایق نباشم که بگویم دوستت دارم اما فکر می کنم که شایسته باشم تا بمیرم برایت ای یار مهربانم که چون قلب در سینه ام می تپی .

    3) و ترانه ی قلبم برایم در نیایش هایت  بگو که تو نیز بی تاب و دلتنگ منی تا شاید آن پروردگار مهربان سببی سازد تا تو را ملاقات نمایم .

    4) مریز باده ی عشقم به خاک ره نچشیده                                      بنوش از آن که مراد است آب نطلبیده

    5) در گِلم منگر بلکه بر دلم بنگر .

    6) این طرفه نگر که خود ندارم یک دل                                              وان گه به هزار دل تو را دارم دوست         


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • اسمان
    بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • پست الکترونیک
  • ورود به مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 3680
    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 0

    ........... درباره خودم ...........
    اسمان
    زهرا فرخزادنیا
    ........... لوگوی خودم ...........
    اسمان

    ..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
    ادبیات[3] .
    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ............. اشتراک.............
      ........... طراح قالب...........